Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Använder Blogger.

Mina Bilder

fredag 5 oktober 2012

Bra jakt idag..

med sol och lugna vindar för en gång skull... Jag & Mattias släppte var sin drever på Snipen Hallebergs norra spets , bra vy över Vänern därifrån, nästan så jag hade koll på alla trollare... Omgående upptag på Mattias drever Vimsa som drev rakt i mot Chippa och mig, Chippa haka på drevet, blev ljuv musik på en trångt buktande ungbock, som kom in som närmast på 6 m , avstod att skjuta och som tack för de så drog han rakt ut...Indra körde ett ensamt djur i dryga timmen tills jag blåste in henne på fullt drev..trot eller ej ;-) inga lodjurs kontakter idag, som tur är.... Bella, Mattias unghund opererades idag och allt gick bra, ny jaktdag imorgon, då blir de kronhjort..

0 kommentarer:

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails