Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Använder Blogger.

Mina Bilder

måndag 5 januari 2015

Kapital Kronhjort 16 taggar !!

Idag kom den kapitala kronhjorten i pass och var dessutom lovlig, Mattias drever Bella körde så jag fick gåshud , varv efter varv inne i såten, jag smög så gott det gick i de frostiga föret in i bukt området och efter ca 1 timme kom dom smygandes i en granplantering , två kapitala!! Den första hann jag inte med, när dom gick loss när Bella närmade sig, men den andra fick jag en glugg på och i backen gick han.
Ja du Laffen, tur jag var enveten med att jag skulle jaga istället för att vi skulle fiska ihop idag :-)
Fisket tar vi när jakten är slut ;-)

4 kommentarer:

Laffen 5 januari 2015 kl. 20:55  

Bra jobbat blaaman..! Grattis til et nytt trofe i samlingen!

team bull 6 januari 2015 kl. 02:05  

Den va fin den. Nästa trofé ä nog en fin lax kan ja tro.

Björn 6 januari 2015 kl. 18:03  

Tackar, vi hörs och ses snart på sjön :)

Gunders 7 januari 2015 kl. 08:03  

Grattis med den Björn!
Det var nok moro(t) ;)

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails