Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Använder Blogger.

Mina Bilder

lördag 1 februari 2014

Halleberg

Tords stövare öste på i 3 timmar, jag hade haren inom hagelhåll 7 gånger i samma pass, kände liksom att vi började bli kompisar och hade inte hjärta till ett avslut ;-) Men pojken Mattias som släppt haren 2 gånger och inte har samma empati för en hare som jag ..Tyckte de räckte , kom upp till mig, snodde mitt pass och när haren kom för 8:e gången var de över.. Utmärkt utfört drev av Akke som med sin drevsäkerhet och tapptarbete löser de mesta snabbt, fast haren krångla å de jävligaste in i de sista med alla möjliga hyss.... Harjakt med stövare när den är som bäst :-)
Båtmässan imorgon, blir kul de med ;-)

0 kommentarer:

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails