Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Använder Blogger.

Mina Bilder

tisdag 31 juli 2012

Någon illmarig fan, har hackat mitt PayPal konto och lyckas sno 4800kr... Stod så här på transaktionen: Donation till Johan Smedborn. Någon mer som råkat ut för detta? Jag blir så jävla trött , inget roligt att bli av med pengarna och sen allt extrajobb som de för med sig telefonsamtal, polisanmälan, alla papper som skall fyllas i hit & dit..sen om jag får tillbaka pengarna får väl tiden utvisa..hoppas kan man ju alltid göra.

4 kommentarer:

CrazyBanana 27 augusti 2012 kl. 10:03  

Hur gick det för dig? Jag råkade precis ut för samma sak... Har du några tips för snabbare behandling?

Björn 27 augusti 2012 kl. 10:35  

Hej,nej inga direkt snabbare tips, för mig gick de otroligt fort att få tillbaka pengarna, tror dom kom in på mitt konto inom 10 dagar... jag gick bara in på PayPals sida och anmälde stölden , två dagar senare fick jag ett mail om att pengarna var på väg.... stod de samma namn under transaktionen på den som tog av dig, som hos mig?

CrazyBanana 28 augusti 2012 kl. 08:23  

Hej, anmälde med till Paypal direkt igår, fick faktiskt svar redan idag att jag ska få tillbaks pengarna :)
Donation 4400:- till Sara Andersson (saraandersson56@hotmail.se) stod det på min.
Jäkligt fina laxar ni tagit, Vänern allting? Får kolla in vår fiskeblog med: www.fiskejunkies.se

Björn 28 augusti 2012 kl. 15:42  

Ok, va bra..då löser de sig smidigt även för dig:-)
Japp, alla laxar är tagna i Vänern..
Har redan kollat in den.....fin blogg:-)
Jag beställde ett nytt bankkort som jag registrerade på PayPal, och för bara över motsvarande summa som jag tänkt handla för, alltså aldrig några pengar stående på de kortet, ett litet tips ;-)

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails