Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Använder Blogger.

Mina Bilder

måndag 5 januari 2015

Kapital Kronhjort 16 taggar !!

Idag kom den kapitala kronhjorten i pass och var dessutom lovlig, Mattias drever Bella körde så jag fick gåshud , varv efter varv inne i såten, jag smög så gott det gick i de frostiga föret in i bukt området och efter ca 1 timme kom dom smygandes i en granplantering , två kapitala!! Den första hann jag inte med när dom gick loss när Bella närmade sig, men den andra fick jag en glugg på och resultatet blev den största Kronhjort som skjutits på Halle & Hunneberg genom tiderna.
Typ att jämföras med att få en 25 kilos lax i Östersjön. .
Ja du Laffen, tur jag var enveten med att jag skulle jaga istället för att vi skulle fiska ihop idag :-)
Fisket tar vi när jakten är slut ;-)

4 kommentarer:

Laffen 5 januari 2015 20:55  

Bra jobbat blaaman..! Grattis til et nytt trofe i samlingen!

team bull 6 januari 2015 02:05  

Den va fin den. Nästa trofé ä nog en fin lax kan ja tro.

Björn 6 januari 2015 18:03  

Tackar, vi hörs och ses snart på sjön :)

Gunders 7 januari 2015 08:03  

Grattis med den Björn!
Det var nok moro(t) ;)

Besökande

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails