Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Använder Blogger.

Mina Bilder

onsdag 1 augusti 2012

Fallet löst & pengarna på väg!

Tacka vet jag PayPal ! 2 dagar efter att jag anmält stölden till PayPal, så var pengarna på väg tillbaks till mitt konto... Kan inte annat än att rekommendera PayPal . I alla väder så är nog PayPal att föredra vid utlandsköp över nätet i den mån det går , istället för direkt med bankkortet.. kan ju bara föreställa mig om svensk bank & polis skulle hanterat detta….hmm..är nog ingen hit ! I det här fallet räckte det med 1 mail till PayPal, och ett spärrat kort, så var de löst och pengarna på väg .. Snacka om säkerhet och snabb och god service.. Än finns de hopp..:)

0 kommentarer:

Back to TOP  

Related Posts with Thumbnails